Sekiranya sesiapa tidak berpuashati dalam isi kandungan blog ini silalah layari blog lain...Tolong jangan gunakan ayat ' I change my mode' akibat marah dan melenting dengan isu yang dibangkitkan...Untuk makluman, Peze didalam blog ini adalah mamat yang poyo lagi skema dari haluan kiri...Haluan bodek membodek bukan kat sini...Kalau tak puas hati jugak buatlah blog sendiri...

Sabtu, 31 Mac 2012

Pi Mampos La Ang!

Pi Mampos La Ang! :

Politikus Korup,Busuk dan Bangang Yang Siap Tunjuk Kat Semua Orang!
Pemakan Harta Anak Yatim dan Asnaf Zakat
Pembelit Fakta dan Pemecah Fikrah
Perempuan Poyo Perasan Lawa Sangat!
Puak Pengaut Keuntungan Maksima!
Mat Belia Konon Otak Bergeliga Padahal Macam Haram!
Ahli Agama Segera Yang Berani Tegur Akidah Rakyat Marhaen Tapi Kecut
Dengan Anak Menteri Dan Pak Menteri Serta Dari Keturunan Kayangan!




Pada asalnya aku nak melepaskan marah aku pada insan yang tak tahu nak menghargai budi baik aku yang tak perlu dibalas walau sesen pun, jadi nasib la pada senarai yang terlibat sekali, aku punya blog aku punya suka la kan...

Evil aku kali ni...




Tiada ulasan: