Sekiranya sesiapa tidak berpuashati dalam isi kandungan blog ini silalah layari blog lain...Tolong jangan gunakan ayat ' I change my mode' akibat marah dan melenting dengan isu yang dibangkitkan...Untuk makluman, Peze didalam blog ini adalah mamat yang poyo lagi skema dari haluan kiri...Haluan bodek membodek bukan kat sini...Kalau tak puas hati jugak buatlah blog sendiri...

Jumaat, 13 April 2012

Vespa Lagi??!!

Petang tadi aku dengan rasminya mengucapkan selamat tinggal kepada karburator 24 - 24 aku yang dah takde timing dan selamat datang karb 26 - 26...Woohoo!!!

Babai 24 - 24

26 - 26 welcome!



Terima kasih abang Pin Jati, kerana berjaya setting vespa aku ditahap terbaik walau masih dalam pantang. Banyak pelajaran yang aku dapat selama aku melepak dengan abang Pin, dan perkara yang membuka minda aku ialah, tak semestinya vespa cantik boleh jalan jauh, contohnya vespa di bawah yang menjadi perbualan hangat kaki - kaki vespa, bukan kerana keburukkannya tetapi ke'power'annya berjalan beratus - ratus km, dan meninggalkan pesaing bila ada sprint test, kalau sekali dan berkali - kali tengok memang takde nafsu langsung pada vespa ni, tapi enjin dalam adalah hasil kerja tangan abang Pin, salute!


Vespa Ipin Jati, memang susah nak percaya motor ni dah berjalan ke seantero Malaysia
(gambar sebelah bukan tuannya,saje nak interframe)



Tiada ulasan: