Sekiranya sesiapa tidak berpuashati dalam isi kandungan blog ini silalah layari blog lain...Tolong jangan gunakan ayat ' I change my mode' akibat marah dan melenting dengan isu yang dibangkitkan...Untuk makluman, Peze didalam blog ini adalah mamat yang poyo lagi skema dari haluan kiri...Haluan bodek membodek bukan kat sini...Kalau tak puas hati jugak buatlah blog sendiri...

Sabtu, 31 Mac 2012

Peze Kembali!

"Padan la muka hang Peze oii! baik tak bertempat, nak tolong la kononnya tapi ntah le, nak cakap kamu ni bodoh takut kecik ati, tapi memang ye pun...hahahahaha "....kutuk makcik tokey kedai pokok besar depan IPG Kampus Ipoh sambil membungkus makanan aku

"Hadoi, nape la kamu ni yob, bangang bebenor, niat kamu memang le baik tapi cara kamu tu salah, tanggung je la, tahan je nak pecah perut gelakkan kamu ni...."....Encik Mohammad Shahril sambil menahan sakit perut umpama kena sengugut

dahtutuppintuhatiakunakbuatbaikdengandia


Difikirkan balik, lantaklah, memang padan muka aku pun, sekarang zaman Teknologi, buat baik semua nak balasan itu ini....aku yang naif dengan semua benda ini....hahaha 10x untuk aku....

Persoalannya disini, perlu ke aku tunaikan janji?...
kalau ikut hukum, wajib...kalau tak memudaratkan dan selagi tidak melanggar hukum Allah...
kalau ikut hati, pi mampos la ang! bukan ada kene talian darah dengan aku pun...
kalau ikut prinsip, kena jugak tunaikan janji, pasal dia lantak pi...

Dan pasti aku akan dibodohkan lagi oleh kengkawan rapat...bangang yang tak bertempat...

dah la...maleh nak pikior lagi, yang penting projek vespa aku dalam 90% siap...boleh aku mula mengembara dengannya...

Sebelum berpisah marilah kita nyanyi lagu dari abang long dan mungkin ayahanda kawasan anda! abg awie!


Oh... dalam dunia...
Oh... kita raja...
Oh... jangan lupa...
Oh... Jangan gila

Gila darjat
Gila nama
Gila kuasa
Gila Harta
Semua gila


Buat baik berpada-pada
Kata org tua
Buat jahat jangan sekali

Engkau takkan rugi

Mulia dibalas syurga
Dosa 'kan sensgara
Ini hukum karma


2 ulasan:

gsk berkata...

ni pehal lak yob.... wkakak :))

PeZe Muse berkata...

Saje je bro, propa sket...kahkahkah