Sekiranya sesiapa tidak berpuashati dalam isi kandungan blog ini silalah layari blog lain...Tolong jangan gunakan ayat ' I change my mode' akibat marah dan melenting dengan isu yang dibangkitkan...Untuk makluman, Peze didalam blog ini adalah mamat yang poyo lagi skema dari haluan kiri...Haluan bodek membodek bukan kat sini...Kalau tak puas hati jugak buatlah blog sendiri...

Jumaat, 4 Mei 2012

Liverpool in Wonderland

Liverpool kena dengan WBA?kahkahkah....

Salah pengurus atau pemain itu sudah pasti...dan bagi aku salah penyokong...terutama yang poyo dengan sejarah The Kop,sebab masih syahdu dibuai 18 Kejuaraan Liga (MU dah 19 dan mungkin musim ni yang ke 20) dan 5 kejuaraan Eropah serta pelbagai kejuaraan lagi...

Dey, wake up la!
Bukan rekod lama yang ingin dibanggakan, tapi perancangan masa hadapan. Aku sebagai salah seorang peminat Liverpool sudah naik menyampah dengan dengan cerita - cerita lampau, memang satu masa dahulu Liverpool sebagai pasukan Unstoppable di era 70an - 80an, tapi sekarang kita di zaman mana?

Liverpool dengan WBA boleh kena titik, tidak mustahil akan jatuh ke liga Championship akan datang. Aku bukan saja - saja nak condemn Liverpool, tapi kedudukkan dan keputusannya yang membuktikan betapa cekai dan laihnya Liverpool kini.



Apapun, You'll Never Walk Alone....



"hahaha, padan muka, dulu pecat aku jadi pengurus Liverpool, terbalas dendam aku"...Roy Hodgson


selepas aku taip entry ni, Liverpool sekali lagi di'sayur'kan oleh Fulham...Hadoi!!

Tiada ulasan: